Isnin, 24 Ogos 2009

SIAPA MAHU HANDLE KURSUS PERKAHWINAN?


Jika boleh, saya mahu ada kalangan rakan-rakan saya yang berkemampuan untuk mengendalikan kursus perkahwinan. Daripada dengar-dengar cerita orang, saya dapati kursus perkahwinan banyak memperkatakan tentang hubungan suami isteri tetapi tidak melangkah lebih jauh lagi. Maka ada banyaknya jika yang mempunyai fikrah mengendalikan kursus tersebut dan biarlah sasaran itu pada peringkat permulaan terfokus kepada ahli harakah.

Siapa sanggup?

6 Cadangan/Pandangan:

camarputih on 24 Ogos 2009 pada 10:47 PG berkata...

slm..ana sanggup kalu abg zul yg mulakan dulu..huhu..

Tanpa Nama berkata...

Btul2! ana setuju!

sketsa sebuah perjuangan on 24 Ogos 2009 pada 6:27 PTG berkata...

saya tak sanggup pasal saya belum kawin lagi, muahaha (*gurau saje, lupakan!)

Zahiruddin Zabidi on 24 Ogos 2009 pada 9:22 PTG berkata...

Assalamualaikum akhi,

Nanti kita bincang dengan lebih serius..insya-Allah

ZahiruddinZabidi

Tanpa Nama berkata...

http://www.zaharuddin.net/index.php?option=com_content&task=view&id=621&Itemid=95

pengisian pada yang mahu mengambil iktibar

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=rE0yzWyR8ng

orang perempuan jgn marah haha

Archive

Zaharuddin.Net

Followers

 

AKU HANYA PENULIS (013-2968703). Copyright 2008 All Rights Reserved DZULKHAIRI BIN KAMARIAH by GABUNGAN MAHASISWA ISLAM SE-MALAYSIA Converted into Blogger Template by ILHAM CENTRE