Isnin, 27 April 2009

kisah malang


Seorang sahabat saya (PA) terbuang c-box dalam blog saya. Sedih jugak bila fikir segala kenangan yang terhimpun di situ. Tapi nak buat macam mana. Pasrah.

Jadi saya bukanlah takut dengan kritikan. Malah saya sentiasa menantikan kritikan sama ada bernas atau tidak. Namun sahabat saya tersilpa ‘delete’ saya punya c-box.

Kali ni saya maafkan dia. Jika dia buat lagi, saya akan sembelih dia, hahaha.

6 Cadangan/Pandangan:

Tanpa Nama berkata...

patutlah sy cari c-box tak jumpa2. sy ingat sy yg ada masalah. Ala, suruh saje PA tue buat yg baru. Letak design yg melethop sket. Wah3... ustaz nie ade PA lah. hebat2.

shahidat on 27 April 2009 11:57 PTG berkata...

salam ustaz..ana rasa c-box ustaz tak hilang..mungkin kat blog ni terdelete..tapi ia tetap ada kat akaun c-box ustaz..try pergi kat web c-box..ana rasa ada jer..cuma PA ustaz terdelete dekat layout blog jer..harap dapat membantu

Fiq berkata...

betul2, setuju dgn shahidat!!! xda masalah, boleh recover....

sepkito berkata...

ust dzul. kne celik IT bnyk lg ni... sbb bnde2 kcik ni pun sgt bgune tau... =p

abu ubaidah on 28 April 2009 5:59 PG berkata...

salam, ana rasa..abg dzul saje buang kot..sbb boring dh baca komen2 tak bretika disitu...:) betul tak abg dzul...?:)

mr mama berkata...

betul ke t'dele c-boxtu??
hehehe

Archive

Zaharuddin.Net

Followers

 

AKU HANYA PENULIS (013-2968703). Copyright 2008 All Rights Reserved DZULKHAIRI BIN KAMARIAH by GABUNGAN MAHASISWA ISLAM SE-MALAYSIA Converted into Blogger Template by ILHAM CENTRE