Jumaat, 3 Julai 2009

MICHAEL JACKSON; MENGULANGI TRAGEDI ANTOKIYAH


Alhamdulillah, lidah dan hati orang yang bersyukur pasti gembira apabila Michael Jackson akhirnya dikebumikan sebagai orang Islam. Inilah natijah hidayah. Diberikan kepada sesiapa yang dikehendaki. Beliau menikmati dunia tetapi mengecapi akhirat. Beruntung sekali.

Tahniah buat abangnya yang telah berjaya meng”Islam”kan adiknya. Ini merupakan satu kejayaan terbesar yang tidak dapat dinafikan. Meng”Islam”kan figure dunia berert satu nikmat yang tidak terjangkau lazatnya.

Saya sudah masuk dua atau tiga hari menikmati lagu-lagu beliau dengan penuh tumpuan. Lagunya memang memukau dan sangat menarik. Patutlah beliau sangat digilai ramai sehingga ramai yang berduka dengan kehilangannya.

2 Cadangan/Pandangan:

Cik Naufar on 3 Julai 2009 pada 3:28 PG berkata...

alhamdulillah...saya pun bersetuju.Bila tahu dia dah jadi Muslim,rasa dekat sangat.kerana dia telah pun jadi saudara kita.
sesungguhnya ukhwah itu indah kerana Dia yang Menciptanya..

mariamdurani on 14 Julai 2009 pada 3:06 PG berkata...

Salam,
Bila tengok kepada lagu MJ, antara lirik lagunya baik dan ia penuh dengan maksud yang sangat puitis, bukan peminat tetapi bila ia dah pergi baru betul-betul dengar..

Archive

Zaharuddin.Net

Followers

 

AKU HANYA PENULIS (013-2968703). Copyright 2008 All Rights Reserved DZULKHAIRI BIN KAMARIAH by GABUNGAN MAHASISWA ISLAM SE-MALAYSIA Converted into Blogger Template by ILHAM CENTRE